Etkinlik Yönetimi

Kurum ve kuruluşların pazarlama, satış, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, insan kaynakları gibi birimlerinin görev alanlarında yer alan, iç veya dış sosyal paydaşlarla sıcak temas sağlanan, içeriğin iletilmek istenen mesajlar doğrultusunda kurgulandığı, lansman, roadshow, bayi toplantısı, fuar katılımı, vb. faaliyetler Etkinlik Yönetiminin kapsamı altındadır. Etkinliği bir proje olarak ele aldığımızda; etkinlik öncesi, esnası ve sonrası süreçlerin (Projelendirme, bütçelendirme, tasarım tedarik, planlama, operasyon, ölçme, değerlendirme, raporlama, vb.), stratejik esaslara dayalı olarak, belirlenen hedefler doğrultusunda, planlı biçimde yürütülmesi de Etkinlik Yönetimi olarak tanımlanabilir. ANS INCENTIVE & CONGRESS profesyonel ve yetişmiş kadrosuyla bu konudaki tüm bilgi ve birikimini “sizin gibi düşünmeye çalışarak” yararınıza kullanıyor.